VIDEO. Brand in appartementsgebouw aan Astridplein door potje op het vuur

Print
Antwerpen 2060 -

In de Gemeentestraat in Antwerpen, vlak bij het Koningin Astridplein, is in de nacht van zaterdag op zondag brand uitgebroken in een appartementsgebouw. De oorzaak van de brand was een potje op het vuur.

Er was een zware rookontwikkeling bij de brand. Zeven bewoners, waaronder twee kinderen, werden naar het Stuivenbergziekenhuis gebracht na mogelijke rookintoxicatie. De Gemeentestraat was een tijdlang afgesloten.

De brandweer had het vuur snel onder controle.

Video: BFM

.

Meer nieuws uit stad en rand

Vastgoed

Auto's in de kijker

Jobs in de regio