© BFM

Brand in flat op derde verdieping Bisschoppenhoflaan, buren naar ziekenhuis

In de woonkamer van een appartement aan de Bisschoppenhoflaan in Deurne is zaterdag brand uitgebroken. De bewoners waren niet thuis, twee buren ademden rook in en hadden verzorging nodig.

ph

Het appartement is na de brand onbewoonbaar. De brandweer bluste zowel aan de straatzijde, op een ladderwagen, als in het appartement, en controleerde de omliggende flats of het vuur mogelijk was overgeslagen. In het onderliggende appartement is mogelijk ook waterschade. En twee buren zijn naar het ziekenhuis gebracht omdat ze rook hadden ingeademd.

© BFM

© BFM

CITTA

Vastgoed

Auto's in de kijker

Jobs in de regio