Eigenaar computerwinkel deelt hilarische problemen van zijn klanten

themabeeld Foto: Photo News

Eigenaar computerwinkel deelt hilarische problemen van zijn klanten

Print
Mol -

Computerwinkel IT-s uit Mol sluit de deuren, maar niet zonder warme herinneringen aan de klanten die ze jarenlang uit de nood hielpen. En of die nood soms hoog was, zo blijkt uit de hilarische anekdotes die de eigenaar van de winkel met ons deelde.

In de keuken achterin de winkel deelden zaakvoerder Tom van Bavel en zijn werknemers telkens de grappigste verhalen van de dag. Daaruit blijkt dat nog niet iedereen even goed begreep waartoe de computer op hun bureau in staat was. Enkele van die grappige anekdotes deelde de man met ons.

- Een klant belt: “Goeiemiddag, ik kan niet printen. Iedere keer dat ik het probeer zegt hij: “Can’t find printer”. Ik heb de printer zelfs opgetild en voor de monitor neergezet, maar de computer zegt nog steeds dat hij hem niet kan vinden.”

- Een klant kon geen verbinding maken met het Internet. Helpdesk: ‘Weet u zeker dat u het juiste wachtwoord gebruikt?’ Klant: ‘Ja, dat weet ik zeker. Ik heb het een collega zien doen.’ Helpdesk: ‘Kunt u mij zeggen welk wachtwoord dat was?’ Klant: ‘Vijf sterretjes.’

- Een klant belt: “Om Windows af te sluiten moet ik dan de gordijnen dicht doen?”

Die laatste uitspraak moet wel haast van een grappenmaker geweest zijn, maar dat je als helpdeskmedewerker stalen lachspieren moet hebben, mag nu wel duidelijk zijn.

MEEST RECENT