iPhone-hoes bezorgt meisje (9) eeuwig litteken

Foto: Facebook

iPhone-hoes bezorgt meisje (9) eeuwig litteken

Print

Het 9-jarige Engelse meisje Olivia Retter zal de nacht van 2 januari niet snel vergeten. Door een lek in haar iPhone-hoesje liep ze een lelijke brandwonde en litteken op.

Olivia had haar iPhone 5c naast haar bed gelegd toen ze die bewuste 2 januari ging slapen. De volgende ochtend werd ze echter wakker met een pijnlijke rode brandwonde op haar rechterdij. Haar smartphone-hoesje was de boosdoener. De vloeistof die zich in de bescherming bevond, veroorzaakte een chemische reactie op haar been. Volgens artsen zal ze het litteken, in de vorm van de telefoon, heel haar leven moeten dragen.

“Geschokt”

“Ze kwam onmiddellijk naar me toe”, getuigt moeder Karly Retter in The Telegraph. “Ze zei dat ze pijn had aan haar been, maar ik dacht dat ze zich aanstelde en stuurde haar terug naar bed. De volgende ochtend zag ik een vreselijke brandwond op haar been. Ik was geschokt dat een telefoonhoesje zoiets kan veroorzaken. Ik kan het nog niet geloven.”

New Look, de winkel waar het hoesje werd gekocht, heeft het artikel uit de winkelrekken gehaald. De fabrikant is op de hoogte gesteld van het ongeluk.

Facebook-campagne

Maar dat is niet genoeg voor Retter, die op Facebook een campagne is gestart. “Stel je voor dat dit was gebeurd toen Olivia aan het bellen was. Dan had ze in haar gezicht een lelijke wond gehad of was de vloeistof misschien in haar ogen gekomen. Heel veel meiden hebben dit soort hoesjes en niemand weet wat ermee kan gebeuren.”

Please share this as much as possible this case is full of acid and if it cracks it will cause 3rd-2nd degree burns this...

Geplaatst door Karly Retter op vrijdag 8 januari 2016

MEEST RECENT