Twee kinderen bevangen door rook in woningbrand

Print
Deurne - In de Baron Leroystraat in Deurne is zaterdagavond een brand ontstaan in een woning.

Door de snelle tussenkomst van de brandweer bleef de schade beperkt tot de veranda en de woonkamer. Oorzaak van de brand was een defect aan een wasmachine in de veranda.

Bij de brand liepen twee jonge kinderen van 4 en 8 jaar een lichte rookintoxicatie op. Ze werden voor verzorging overgebracht naar het Stuivenbergziekenhuis.

 

MEEST RECENT

Vastgoed

Auto's in de kijker

Jobs in de regio