Belgian Secrets wil wijn hip maken bij jong volk

De nieuwe Zandhovense wijn werd gepromoot op de Valentijnsdrink van de gemeente, met burgemeester Luc Van Hove (midden). Foto: Frans Sluyts

Belgian Secrets wil wijn hip maken bij jong volk

Print
Zandhoven -

Liefst 600 flessen van de nieuwe Zandhovense wijn Belgian Secrets werden op de Valentijnsdrink verzwolgen.

Het gaat om drie Franse, een Argentijnse en een Zuid-Afrikaanse wijn. Die worden aangeboden in een opvallende ondoorzichtige luxe-fles met een groot sleutelgat erop, naar de secrets. Verscheidene Zandhovenaars werkten aan het product, dat het geesteskind is van Johan Van Der Plaetsen, Bart Peeters, Joeri De Bakker, Rudi Scholliers, Johan Van Ostade en Hans Forceville.

“We zijn zes Belgische ondernemers”, vertelt Van Der Plaetsen. “We zijn onder meer actief in de groot-, zuivel- en drankenhandel. Ons depot bevindt zich in Oostmalle. Belgian Secrets is al aanwezig in verschillende horecazaken en we hebben ook al een samenwerking met discotheek Noxx in Antwerpen.”

Belgian Secrets wil kwalitatieve, betaalbare wijn in een hip en trendy jasje als ‘concept’ in de markt zetten. “Wijn heeft bij een jonger publiek dikwijls een oubollig imago. In de zomerbars en op barbecues of hippe recepties wordt vooral schuimwijn gedronken.”

Lees meer in Gazet van Antwerpen - editie Noord

Meer nieuws uit Antwerpen

Vastgoed

Auto's in de kijker

Jobs in de regio