© BFM

Keuken in appartement brandt uit

Op de Markt in het centrum van Wijnegem ontstond vanmorgen, dinsdag, een brand op de tweede verdieping van een appartementsblok.

IL

De bewoners, een jong koppel met één kind, waren niet thuis. Omdat er nog een kookpotje op het vuur stond, vatte de keuken vuur. Alle deuren waren gesloten zodat de brand vanzelf is uitgedoofd.

Toen de brandweer ter plaatse kwam, was er alleen nog wat rookontwikkeling. Omdat er ook bejaarden in het pand wonen, werd preventief een ziekenwagen opgeroepen, maar niemand raakte gewond of had gezondheidsklachten.

Burgemeester Ivo Wynants (N-VA) kwam ter plaatse en zorgde voor noodopvang voor het getroffen gezin.

Meer nieuws uit stad en rand

MEER OVER

Vastgoed

Auto's in de kijker

Jobs in de regio