Kamer brandt uit in Ranst

Print
Ranst -

Zaterdagavond is brand uitgebroken in een woning aan de Boekweitlaan in Ranst. Er vielen geen gewonden. Een kamer brandde volledig uit, de rest van de woning leed rookschade. Mogelijk is het huis een tijdlang onbewoonbaar.

De bewoners van het huis waren op het moment van de brand niet thuis. Het waren hun buren die rook opmerkten aan de dakramen. De brandweer van Ranst was snel ter plaatse en kon grotere schade voorkomen.

MEEST RECENT

Vastgoed

Auto's in de kijker

Jobs in de regio