Autocenter al tien dagen zonder telefoon

Foto: Saskia Van Gestel

Autocenter al tien dagen zonder telefoon

Print
Mol - Paul Coomans (52) runt Autocenter Coomans in Mol. “Mijn drie vaste lijnen en vier gsm’s zijn al tien dagen afgesloten”, zegt hij. “Ik heb in tien dagen tijd amper klanten gezien en we kunnen geen bestellingen doen. Iedereen denkt dat ik met vakantie ben.”

Tien dagen geleden begon voor Paul Coomans een zenuwslopende periode. “Ik ben al sinds 1986 klant bij Belgacom en sinds ik een gsm heb ook klant bij Proximus”, zegt hij. “Op zaterdag 19 juli kon ik plots niet meer bellen. Mijn drie vaste lijnen, vier gsm’s en internet waren afgesloten.”

“Omdat ik een Businesspakket heb, word ik normaal 24 uur op 24 en 7 dagen op 7 verder geholpen. Maar zowel zaterdag als zondag heb ik vruchteloos meer dan drie uur naar de klantendienst gebeld. Maandag kreeg ik iemand aan de lijn, die stuurde me verder, maar ook daar konden ze me niet helpen. Dinsdag ging ik naar de Belgacomwinkel in Mol, waar ik te horen kreeg dat vier rekeningen niet betaald waren.” 

“Nochtans werk ik met domiciliëring en kreeg ik nooit een herinnering van onbetaalde facturen. Diezelfde dag heb ik de achterstallige sommen betaald en woensdag ben ik opnieuw naar de Belgacomwinkel geweest. Alles zou in orde komen, maar dat bleek niet zo te zijn. Vrijdag kreeg ik opnieuw bericht dat alles in orde zou zijn, maar ondertussen zijn we weer vier dagen verder en ik kan nog steeds niet bellen. Ik heb alvast mijn boekhouder de opdracht gegeven om na te kijken of ik de rekeningen nu niet dubbel betaald heb.” 

Lees meer in uw krant

 

Meer nieuws uit de Kempen

Vastgoed

Auto's in de kijker

Jobs in de regio