Brand in elektriciteitskast is snel geblust

Foto: Tommy Maes

Brand in elektriciteitskast is snel geblust

Print
Mol - In een appartement aan de Meerhoutsebaan in Mol heeft het zaterdagmiddag even gebrand. De brand was ontstaan in de elektriciteitskast. De schade is beperkt.

De brand ontstond zaterdagmiddag rond 12 uur. Om een onbekende reden vatte de elektricteitskast van een appartement op de eerste verdieping vuur. Toen de brandweer arriveerde, had de bewoner het vuur al kunnen blussen met een poederblusser.

De schade bleef beperkt tot de elektricteitskast.Daardoor zit het appartement een tijd zonder stroom.De andere appartementen hebben wel nog elektriciteit. De brandweer heeft wel het appartement en de omliggende appartementen verlucht. 

MEEST RECENT

Vastgoed

Auto's in de kijker

Jobs in de regio