Kapelse mini-onderneming maakt opgemerkt reclamefilmpje

Foto: IF

Kapelse mini-onderneming maakt opgemerkt reclamefilmpje

Print
Kapellen - De mini-onderneming Taste of Nature van het Kapelse Mater Salvatorisinstituut heeft een promotiefimpje gemaakt, dat niet onopgemerkt is gebleven. Het filmpje won afgelopen woensdag het Vlajo Kick-Off evenement.

De Vlajo Kick-Off ging door in het cultureel ontmoetingscentrum Luchtbal. Van de 75 pas opgestarte Vlajo mini-ondernemingen gingen twintig bedrijfjes de uitdaging aan om zich met een reclamefilmpje voor te stellen.

De filmpjes werden beoordeeld door een jury bestaande uit bedrijfsmensen en een vertegenwoordiging van de provincie Antwerpen.

De eerste plaats was voor Taste of Nature. De Kapelse mini-onderneming stelt zelf biologische voedingspakketten samen mét recept. Het filmpje van deze mini-onderneming was eigenhandig getekend en overtuigt de kijker volgens de jury op “fijnzinnige, heldere wijze”.

Tinnituut, een mini-onderneming van het Stella Matutina instituut uit Wuustwezel, die oordopjes op de markt brengt en sensibiliseert rond gehoorschade, werd tweede en de derde plaats was voor Multi-Kitchen, een mini-onderneming van het provinciaal instituut Sint-Godelieve in Antwerpen, dat een kookboek uitbrengt met 63 klassiekers uit 21 landen wereldwijd.

Het filmpje kan bekeken worden op deze link.

 

 

 

Meer nieuws uit stad en rand

Vastgoed

Auto's in de kijker

Jobs in de regio