Vorselaar lanceert campagne “2290”

Print
Vorselaar - Het gemeentebestuur van Vorselaar lanceert een fotocampagne met haar postcode in een hoofdrol. Op die manier wil men de fierheid van de inwoners in de kijker zetten en nog verder versterken.

De campagne kadert in een groter geheel van acties die in de loop van dit jaar verder worden uitgerold: “2290 Zomert!”, de lancering van het “2290”-bier door Vorselazarus en een officieel dorpsgedicht over “2290”. 

De gemeente Vorselaar stelt elk jaar een thema centraal. Dit jaar is dat “cijfers en letters”. De ideale gelegenheid dus om te werken rond de postcode die de voorbije jaren alsmaar vaker werd gebruikt door inwoners om hun fierheid als Vorselarenaar aan te tonen. Zo doken er al enkele tientallen tattoos, een gepersonaliseerde nummerplaat, gepimpte 2290-fietsen en schoenen op. Ook tijdens de 1000km van Kom op tegen Kanker vorig jaar, waar Vorselaar uitgeroepen werd tot gemeente met de langste erehaag van Vlaanderen, werd spontaan #fierop2290 en #trotsop2290 gebruikt. 

Een Vorselaarse werkgroep met o.a. 3 jonge marketeers Tess Claes, Kristof Mulkens en Jonathan Goris en fotograaf Adrie de Kok ging aan de slag en besloot te werken rond een aantal typische elementen van het dorp.

Alle thema’s werden vastgelegd in een passend beeld en kregen een aangepaste slogan. De beelden worden officieel gelanceerd op de jaarmarkt op zaterdag 18 juni. U vindt er hier al enkele. 

MEEST RECENT

Vastgoed

Auto's in de kijker

Jobs in de regio