© JAA

© JAA

© JAA

© JAA

© JAA

© JAA

© JAA

© JAA

1 / 8
thumbnail: null
thumbnail: null
thumbnail: null
thumbnail: null
thumbnail: null
thumbnail: null
thumbnail: null
thumbnail: null

Met Marthe, Klaasje en Hanne op de sofa

Met zoveel als de luchtballonnen waarover de meiden zingen, waren de fans gisteren niet in Schoten voor de meet & greet met K3. Media Markt had lessen getrokken uit de overrompeling en chaos van het eerste bezoek aan de winkel in Wilrijk. Slechts 400 gelukkigen mochten heel even naast Marthe, Klaasje en Hanne op de sofa.

jaa

Een ruimte met 800 fans en nog eens 2000 gefrustreerde kinderen en hun ouders die vruchteloos op de parking moesten aanschuiven. Een pretje werd het niet, de vorige doortocht van de nog steeds hyper populaire Studio 100-creatie in Media Markt Wilrijk. Dat het in Schoten naar K3-normen rustig en gesmeerd verliep, was te danken aan de aanpak van Thomas Van den Bosch, marketingverantwoordelijke van Media Markt.

“We hebben de mensen dit keer vooraf laten inschrijven. Er waren 400 plaatsen en vol was vol. Natuurlijk waren er meer gegadigden, maar die zijn niet naar hier gekomen. Een gezin dat hier present is, wilde per se 250 km afleggen voor deze ontmoeting”, vertelt Thomas.

De wachtrijen tussen de elektrospullen vielen dit keer dus mee. Bovendien kregen alle moedigen van Media Markt een zakje met een suikerwafel en flesje water toegestopt. Krachtvoer, zoals bij een bergbeklimming in de Ronde Van Frankrijk.

Lees het volledige verhaal donderdag in Gazet Van Antwerpen editie Noord.

Meer nieuws uit stad en rand

MEER OVER

Vastgoed

Auto's in de kijker

Jobs in de regio