Oververhitte pan veroorzaakt brandje

Foto: Chris VAN ROMPAEY

Oververhitte pan veroorzaakt brandje

Print
Lier - De brandweerpost van Lier moest vrijdagnamiddag uitrukken voor een brandje in de Boomlaarstraat.

“Een bakpan was oververhit geraakt en had vuur gevat. Arbeiders die in de buurt aan het werk waren, konden de vlammen met hun poederblusser doven. Daardoor konden wij ons beperken tot het ventileren van de woning”, zegt kapitein Bart Stroobants.

Niemand raakte gewond.

Vastgoed

Auto's in de kijker

Jobs in de regio