Herentalse jongedame wint prestigieuze prijs in reclamewereld

Print
Herentals - Stephanie Torfs (21) heeft een prestigieuze reclameprijs gewonnen. Daardoor mag ze twee maanden stage volgen in londen of Parijs.

Stephanie Torfs studeerde in juni van dit jaar af in de richting Communicatiemanagement, PR en Voorlichting aan de Plantijn Hogeschool in Antwerpen. Ze nam enkele weken geleden deel aan The Farm 2010, een wedstrijd van het bekende Brusselse reclamebureau Proximity­ BBDO.

Uit honderd kandidaten was Stephanie samen met elf andere jongeren geselecteerd om een eigen reclamebureau te leiden. Tijdens een afzondering van drie weken kregen de reclamemakers allerlei projecten voorgeschoteld. De Herentalse won.

“Ik had de overwinning niet verwacht. Ik deed echt niet mee om te winnen”, glundert Stephanie Torfs. “Binnenkort mag ik een stage van twee maanden volgen bij Proximity BBDO in Londen of Parijs en ik kreeg ook 1.500 euro. Dat geld is mooi meegenomen, maar eigenlijk gaat het me meer om de naam van de prijs.” Stephanie hoopt dat ze met deze prijs makkelijker aan een job in het reclamewereldje kan geraken.

BVDL

Meer nieuws uit de Kempen

Vastgoed

Auto's in de kijker

Jobs in de regio