Fashionista's kiezen voor namaak om in de mode te blijven

Fashionista's kiezen voor namaak om in de mode te blijven

Mode

Fashionista's kiezen voor namaak om in de mode te blijven

Print
De 2.55 handtas van Chanel is volgens celebrities een echte must-have. Het iconische tasje is zelfs zo populair dat er een wachtrij à la Hermes is voor het hebbeding. Bovendien kost de tas een dikke 1.600 euro, wat ze niet echt toegankelijk maakt voor het grote publiek. Geen probleem, zo dacht de Britse winkelketen Peacocks: zij brachten een bijna exacte kopie van het tasje, voor een kleine 8,5 euro.

De wannabe-Chaneltas is voorzien van het specifieke Chanelpatroon en de typische gouden ketting. De namaaktas is voorlopig enkel verkrijgbaar in zwart, roze en goud, maar dankzij het grote succes besloot Peacocks ze ook in allerlei andere kleuren in te slaan.

"Het is een manier om via accessoires je hele look een betere uitstraling te geven, net zoals lipstick. Hedendaagse fashionista's zijn niet dom: ze weten best dat ze met een stuk hun hele garderobe kunnen opleuken. Ze hoeven geen volledig nieuwe outfit te kopen", verklaart de Peacocks' woordvoerder.

NIET TE MISSEN