Nieuwe generatie babyvoeding

Nieuwe generatie babyvoeding

Food

Nieuwe generatie babyvoeding

Print
Voedingsproducten voor baby’s moeten zo natuurlijk mogelijk zijn zodat onze lieveling de verschillende authentieke smaken van de ingrediënten leert kennen. Daarom lanceert Nestlé NaturNes, de nieuwe generatie kleine potjes 'NaturNes', die een radicale verandering in babyvoeding aankondigen.

Na de melk zijn de potjes de belangrijkste babyvoeding op de markt. Niet minder dan 80% van de ouders koopt ze immers voor hun kinderen. Kinderartsen en ouders, die voor het gebruik van potjes babyvoeding zijn, kijken steeds uit naar meer natuurlijke producten. Nestlé speelt met NaturNes in op deze vraag door het lanceren van de nieuwe generatie 100% natuurlijke potjes die gezonde en voedzame ingrediënten combineren met een heerlijke smaak. Om dat te bereiken, ontwikkelde Nestlé een nieuw bereidingsproces waarbij elk ingrediënt kort apart wordt gestoomd, net zo lang als nodig is om alle voedingswaarden te behouden. Zo kan je kind al op erg jonge leeftijd kennis maken met courgettes, spinazie, zalm, pasta, prinsessenboontjes, kabeljauw, rijst etc.

Om baby’s geleidelijk te laten kennismaken met verschillende voedingsmiddelen, zijn de NaturNesrecepten bovendien aangepast aan de leeftijd en bereid met een beperkt aantal ingrediënten, zodat de zuigelingen en peuters de ‘echte smaken’ leren kennen. Het aantal ingrediënten neemt geleidelijk toe naarmate de baby groeit en klaar is om meer ingewikkelde combinaties te ontdekken.

NIET TE MISSEN