Mojito-jenever mikt op jonger publiek

Mojito-jenever mikt op jonger publiek

Mojito-jenever mikt op jonger publiek

Print
De graanstokerij Filliers uit Deinze brengt nu ook Mojito- en Cactus-jenevers op de markt. Het bedrijf zegt daarmee in te spelen op de trend naar meer exotische drankjes.

Filliers nam vorig jaar Wortegemsen over. "Het moment is nu aangebroken om het merk te dynamiseren en ook een jongere doelgroep te bereiken", zegt Bernard Filliers. Hij ziet in de Cactus en de Mojito een mooie aanvulling op de gekende traditionele citroenjenever van Wortegemsen.

De Wortegemsen Mojito is een cocktail van jonge moutwijn, limoenen, muntblaadjes en citruspulp. De Cactus is een cocktail op basis van tequila.

Filliers wil jaarlijks met nieuwe producten op de markt komen. Zo komt er in juni nog een Filliers Cuberdon op de markt en tegen Vaderdag 2 nieuwe whisky’s, namelijk de Goldlys Sherry Wood en de Rye & Malt.

De productie van de ‘Cactus’ en de ‘Mojito’ gebeurt in Deinze.

JVG