Bejaarde man overleden bij brand in Hamme

Print
Hamme - Een 75-jarige man uit het Oost-Vlaamse Hamme is overleden bij een woningbrand.

Het waren de buren die alarm sloegen en de hulpdiensten verwittigden. Bij aankomst van de brandweer was het vuur vanzelf gedoofd.

In een zetel werd het levenloze lichaam aangetroffen van de bejaarde man. Volgens het parket van Dendermonde werd de brand veroorzaakt door een slecht gedoofde sigaar.

Meer nieuws uit stad en rand

Vastgoed

Auto's in de kijker

Jobs in de regio