Huis brandt uit in Geel

Print
Geel - In de nacht van maandag op dinsdag is een huis uitgebrand aan de Heimerik in Geel. Niemand raakte gewond, maar het huis is wel tijdelijk onbewoonbaar.

Volgens de brandweer van Geel ligt een oververhitte schouw aan de basis van de brand. Daardoor begon het te branden aan het dak en verspreidde het vuur zich razendsnel.

De brand brak uit rond 00.30 uur. De bewoners van de woning reageerden meteen en brachten hun kinderen van twee en vier jaar meteen in veiligheid.

De brandweer was snel ter plaatse en kreeg het vuur snel onder controle. Daardoor bleef de schade min of meer beperkt tot de bovenste verdieping.

MEER VOETBALNIEUWS