Badkamer Joyce Van Nimmen in brand

In de woning van Joyce Van Nimmen is afgelopen weekend heel wat schade aangericht na een brand in de badkamer. Waarschijnlijk is een technisch defect aan de droogkast de oorzaak.

ikerremans

De brand ontstond zaterdag rond 19.30 uur in de woning van Van Nimmen in Waasmunster. Het was de droogkast die in de badkamer in brand vloog.

De brandweer was snel ter plaatse en kon het vuur snel onder controle krijgen. Toch is er in de badkamer heel wat schade en door de rookontwikkeling is ook de woonkamer er slecht aan toe.

Van Nimmen, onder andere bekend van 'Ciao Bella', bleef zelf ongedeerd. Waarschijnlijk ligt een technisch defect aan de basis van de brand.