Bejaarde Overpeltse door rook bevangen na explosie in woonst

In Overpelt heeft zaterdag een 87-jarige vrouw een CO-intoxicatie opgelopen. In haar woning in de Rootstraat was brand uitgebroken na een explosie in de badkamer.

kscherpenberg

De brandweer vond de dame bewusteloos in bed. Ze werd met alle spoed naar het het Mariaziekenhuis in Overpelt gebracht. Ze zou niet in levensgevaar verkeren.

De eplosie deed zich voor in de badkamer, maar die zou niet te wijten zijn aan een gaslek. Het bad was wel samengesteld uit ontvlambare lijm.

De woonst is volledig onbewoonbaar. Men heeft nog geen opvang voor het bejaarde slachtoffer gevonden.

MEER OVER Overpelt