Devlieger en Lenaerts lokken half miljoen Vlamingen naar Canvas

Print
Canvas heeft voor het eerst sinds lang nog eens een kijkcijfertopper op de programmatie staan. Het nieuwe komische studioprogramma 'Voor eens & voor altijd', gepresenteerd door Michiel Devlieger en Tom Lenaerts lokte vrijdagavond bijna een half miljoen kijkers naar het tweede net van VRT.

Precies 465.419 kijkers waren benieuwd naar wat de talentvolle tv-makers Lenaerts en Devlieger uit hun mouw wisten te schudden. 'Voor eens & voor altijd' is een komisch programma waarin wordt afgerekend met bestaande clichés over bepaalde BV's.

Flikken

De huidige kijkcijfertopper is momenteel afgetekend 'Flikken' dat afgelopen zondag 1,5 miljoen Vlamingen wist te boeien. Ook de nieuwe realityserie 'Mercator' op Één was goed voor 1,1 miljoen kijkers en ook 'Kom op tegen Kanker' haalde bijna één miljoen kijkers (927.000).

De grote commerciële concurrent VTM heeft met 'Mijn restaurant' (799.000 kijkers) en 'Aspe' (761.000 kijkers) opnieuw twee programma's die een aanvaardbaar kijkcijferniveau halen

.

Nu in het nieuws