"Crisis voel je bijna niet in onze sector"

Crisis voel je bijna niet in onze sector

"Crisis voel je bijna niet in onze sector"

Brasschaat - Zien, horen en proeven stonden centraal op luxebeurs Sensus. “Een overwegende geslaagde eerste editie”, aldus organisator Marco Lisi.

Het Kasteel van Brasschaat was dit weekend het decor voor Sensus, de allereerste luxe audio- en lifestylebeurs in Vlaanderen. "We organiseren elk jaar drie beurzen over heel Vlaanderen”, vertelt Marco Lisi van de organisatie Audioforum.be, een internetmagazine voor beeld en geluid.

Exentriek

“Deze keer wilden we er eens iets excentrieks van maken en besloten we een event op te bouwen rond 15 topmerken in de audiovisuele sector. Aan elke partner koppelden we een lifestylemerk om het geheel voor een groot publiek aantrekkelijk te maken. Exposure is niet evident voor onze branche."

"De meeste geïnteresseerden zijn vooral mannen. Daarom wilden we hun vrouwen ook naar Sensus lokken. Zij konden zich uitleven in de massagezetels en aan de wellness-stands. Van crisis is er in onze sector weinig te merken."

"De merken die we tonen zijn de top in hun segment en zullen het goed blijven doen. Brasschaat was ook een gedroomd decor. Volgend jaar willen we de beurs graag naar een andere excentrieke plaats brengen, zoals Knokke.”

Uw mening?

De redactie wil graag uw mening over luxebeurzen. Vindt u dit te decadent voor woorden, of spendeert u graag veel geld aan luxeproducten? Neem deel aan onze poll, of post hier uw reactie!



Meer nieuws uit stad en rand

Vastgoed

Auto's in de kijker

Jobs in de regio