Gazet van Antwerpen wint prijs met Treintje-campagne

Gazet van Antwerpen wint prijs met Treintje-campagne

Gazet van Antwerpen wint prijs met Treintje-campagne

Print
Antwerpen - Uw krant is in de prijzen gevallen. Met de Toet toet, je treintje is vertrokken- campagne won Gazet van Antwerpen goud in de categorie Promotie op de internationale POD Awards 2008.

“De award is het resultaat van een campagne die duizenden jonge ouders in het hart raakte”, zegt Hanne Hendrikx van de marketingafdeling.

Babyspecial

“De campagne gaat voort op de populaire Babyspecial. Alle jonge ouders van wie een kind in de special stond, kregen een gepersonaliseerd kaartje in de bus met daarop de naam en de foto van hun kind. Niet-geabonneerde ouders kregen daarbij een interessant abonnementsvoorstel. Ouders die al een abonnement hadden, ontvingen ook een kaartje, maar zij kregen een feestelijke taart", aldus Hendrikx.

In samenwerking met digitale drukkerij Burocad werden bijna 12.000 unieke, gepersonaliseerde kaartjes gedrukt. De POD Awards worden georganiseerd door gespecialiseerde, grafische vakbladen.

MEEST RECENT

Vastgoed

Auto's in de kijker

Jobs in de regio