Logo van 17.000 euro blijkt schunnig te zijn
Het nieuwe logo voor een afdeling van het economische en financiële ministerie van het Verenigd Koninkrijk kostte maar liefst 14.000 pond (17.000 euro), maar niemand dacht eraan hoe het logo er zou uitzien wanneer het gedraaid zou worden.
Het logo, voor het 'Office of Government Commerce' (OGC), moest het imago van de afdeling opkrikken, maar lokte daarentegen enkel hoongelach uit. Zelfs iemand zonder al te rijke verbeelding kan duidelijk zien waar al de heisa vandaan komt.
Het logo.
Het logo, gedraaid...
Naar verluidt werd het logo al op pennen en ander bureaumateriaal gedrukt alvorens het ontwerp onthuld werd aan het personeel, dat meteen in de gaten kreeg dat er iets niet klopte.
Hoofdpunten
Kan je veilig wonen in aardbevingszones? Zijn bevingen écht niet te voorspellen? En hoe zwaar kan een aardbeving bij ons worden?
Vooral in Syrië is situatie dramatisch: “Mensen graven met blote handen naar overlevenden onder het puin”
LIVE. Volg hier alle updates over de zware aardbeving in Turkije en Syrië
Zal aardbeving beslissen over lot van Turkse president Erdogan?
MEER OVER
Actiegroepen stellen Lantis en Vlaamse overheid in gebreke: “Studie over waterzuivering nog niet klaar”
De Actiegroep Leefmilieu Rupelstreek, Climaxi, Red Onze Kleiputten en burgerplatform …
Acht Borgerhoutse helden gaan naar huis met Gouden Reuske: van pleinpatrons tot Reuzen vzw
Tijdens het Gala van de Gouden Reuskens werden dinsdagavond in een uitverkochte Roma grote en …
ANALYSE. “Wouter Vandenhaute onder druk bij Anderlecht: moet een niet-uitvoerend voorzitter zo’n fors jaarloon verdienen?”
Wouter Vandenhaute ligt onder vuur. In Humo wordt een ontluisterend beeld geschetst van zijn …
John Cleese reanimeert legendarische sitcom ‘Fawlty Towers’ samen met zijn dochter
Basil Fawlty is terug! Een reboot van John Cleese’ legendarische Britse serie