Logo van 17.000 euro blijkt schunnig te zijn
Het nieuwe logo voor een afdeling van het economische en financiële ministerie van het Verenigd Koninkrijk kostte maar liefst 14.000 pond (17.000 euro), maar niemand dacht eraan hoe het logo er zou uitzien wanneer het gedraaid zou worden.
Het logo, voor het 'Office of Government Commerce' (OGC), moest het imago van de afdeling opkrikken, maar lokte daarentegen enkel hoongelach uit. Zelfs iemand zonder al te rijke verbeelding kan duidelijk zien waar al de heisa vandaan komt.
Het logo.
Het logo, gedraaid...
Naar verluidt werd het logo al op pennen en ander bureaumateriaal gedrukt alvorens het ontwerp onthuld werd aan het personeel, dat meteen in de gaten kreeg dat er iets niet klopte.
Hoofdpunten
Plopsa zet CEO Van den Kerkhof aan de deur: “Iedereen besefte dat Steve hier niet ongeschonden uit zou komen”
Weerman Frank Deboosere (64) is met pensioen: “Ik heb Parijs nog nooit gezien. Misschien wordt dat eens tijd”
ANTWERPEN LIVE. Volg al het nieuws uit Antwerpen hier op de voet
Gamze Cizrelli, topvrouw van restaurantketen BigChefs: “Na België en Nederland wil ik Amerika veroveren”
MEER OVER
Waarom België niet aan Nederland kan tippen: 5 opvallende conclusies uit het Wereld Geluksrapport
Elk jaar rond deze periode publiceert de VN haar World Happiness Report. Dat is een rangschikking …
Deelnemer moet ‘Bestemming X’ verlaten omdat hij de echte Kevin Janssens niet kan raden
Ook de Antwerpse avonturier Zeno Madder zal Bestemming X niet winnen. …
Schepen Vermoesen bekent hardrijder te zijn op gemeenteraad
De dagorde van de maandelijkse gemeenteraad werd maandag binnen het uur afgewerkt. De verkozenen …
Karen Damen dacht lang na over tweede kind: “Maar ik was tot een paar jaar geleden nog aan het bekomen van het eerste”
Karen Damen (48) geeft in De tafel van vier toe dat ze “ongelooflijk heftig” vond om moeder te …