Studiobewoners geëvacueerd na brand in Ieper

Print
In de Jules Capronstraat in Ieper brandde woensdagavond kort na 21 uur een studio op de eerste verdieping bijna volledig uit. De bewoner, een twintiger, kon ontsnappen via het dak. Ook zijn buren moesten het pand met hulp van een ladder verlaten. De oorzaak is wellicht een defect aan het tv-toestel.
Toen de brandweer op de plaats arriveerde stond de studio in lichterlaaie. Het vuur kon snel worden bedwongen, maar er was heel wat schade aan de flat. De bewoner werd voor verzorging naar het ziekenhuis gebracht. Zijn twee buren moesten, omwille van de rookschade, de nacht eveneens elders doorbrengen.

.

Nu in het nieuws