Koolmonoxide velt 15-jarige jongen

Schoten - MUG, ziekenwagen, brandweer en politie werden donderdag iets voor 12u opgeroepen naar de Eduard De Backerstraat in Schoten. Een 15-jarige bewoner was er geveld door CO-intoxicatie. Zijn vader was ook thuis, maar hij raakte niet bevangen. De zoon werd overgebracht naar het UZA in Edegem en was na een zuurstofkuur al snel aan de beterhand. De brandweer voerde ondertussen ook metingen uit. De oorzaak van de koolmonoxidevergiftiging lag - klassiek - bij een slecht functionerende geiser, dit keer in de badkamer.
BR>
CM
MEEST RECENT

Vastgoed

Auto's in de kijker

Jobs in de regio