CO-vergiftiging door defecte gasboiler

Vier gezinsleden liepen dinsdag een CO-vergiftiging op in hun woning aan de Vredelaan. Ze reden tijdig naar het ziekenhuis voor verzorging. De oorzaak werd gevonden in een gasboiler, die niet goed onderhouden was. De boiler werd intussen in beslag genomen door het parket.

De gezinsleden maken het opnieuw goed. Ze hebben veel geluk gehad, want het had veel erger kunnen aflopen.

LiCa

Mobiliteit en haven

Vastgoed

Auto's in de kijker

Jobs in de regio

MEER OVER