De Post werkt aan imago met reclamecampagne

De Post maakt werk van haar imago. Maandag werd in alle kranten een grootschalige advertentiecampagne gepubliceerd en ook de komende weken zal het bedrijf nog van zich laten horen, onder meer via televisie.

Belga

Dat zegt Piet Van Speybroeck, woordvoerder van De Post. Het is de eerste keer dat De Post zoiets doet. Na de excuusbrief van topman Johhny Thys enkele weken geleden naar aanleiding van de laatste grote staking bij De Post, is de reclamecampagne een nieuwe manier om aan het imago van De Post te werken.

"De laatste jaren zijn er heel wat veranderingen doorgevoerd om te moderniseren, om de kwaliteit van de dienstverlening te verhogen, om de kosten te drukken en om efficiënter te kunnen werken. Dat heeft heel wat inspanningen gevraagd maar heeft ook heel wat vragen opgeworpen", aldus Van Speybroeck. Met de reclamecampagne wil De Post haar klanten en personeel nu geruststellen.

Naast de campagne in de kranten, die meerdere weken zal duren, zal De Post ook via televisie aan haar imago werken, aldus nog de woordvoerder, zonder meer details vrij te geven.

Nu in het nieuws