Siniscoop lanceert vipkaart

Print
Sint-Niklaas - Siniscoop lanceert een nieuwe abonnementsformule: de vipkaart. Die laat toe om thuis via het internet een filmticket te reserveren. "We denken hiermee vooral onze trouwe klanten een service te bieden", vertelt coördinator marketing & evenementen Ann Van de Casseye. Na het recordjaar 2006 verwacht ze dat ook 2007 een topper wordt.
BR>
De nieuwe vipkaart ziet eruit als een bankkaart. Ze bevat tien filmbeurten. Met de vipkaart kan op drie manieren een filmticket bekomen worden: gewoon aan de kassa, aan de automaten aan de ingang of via het internet. Vooral deze laatste manier is handig.

"Wie een vipkaart koopt, krijgt een persoonlijke code. Daarmee kan hij via het internet vooraf een plaats voor een welbepaalde film reserveren", vertelt Ann Van de Casseye. "Als hij dan zijn vipkaart in een van de automaten aan de ingang van Siniscoop stopt, komt daar meteen zijn ticket uitgerold. Dat bespaart heel wat tijd."

Wie kort voor het begin van de filmvoorstelling toekomt, loopt op deze manier ook niet het risico dat de zaal volzet is. De reservatie gaat wel om een plaats in de zaal, niet om een genummerde stoel.

Handig is verder dat via het internet ook tickets voor anderen gereserveerd kunnen worden. Als de personen in kwestie het reserveringsnummer meedelen aan de kassa, kunnen ze de zaal in zonder dat er nog een betaling aan te pas komt.

"Je kunt er ook een overzicht mee raadplegen van welke films je wanneer hebt gezien. Zeker voor wie veel op bioscoopbezoek gaat, is dat een leuk extraatje", aldus Van de Casseye.

Een vipkaart beloont de trouwe klant ook financieel. Ze kost 50 euro voor tien voorstellingen. Ter vergelijking: een gewoon filmticket kost 7 euro en een 'normaal' abonnement voor tien beurten 56 euro.

Van de Casseye verwacht dat de vipkaart een populair cadeau wordt.
MEER NIEUWS UIT HET WAASLAND

Vastgoed

Auto's in de kijker

Jobs in de regio