Huis onbewoonbaar na brand

Huis onbewoonbaar na brand

Huis onbewoonbaar na brand

Print
Mechelen - In de Hamerstraat in Mechelen heeft het zaterdagnamiddag rond 15u gebrand in een woning van een Afrikaans gezin. Het huis is onbewoonbaar.
De brand is ontstaan in een tussenplaats achter de keuken. Vermoedelijk is een gasverwarmer die kort tegen een zetel stond, de oorzaak van de brand.

Bij het uitbreken van de brand was alleen de vrouw thuis en die kon op tijd naar buiten vluchten. Buren en brandweer brachten ook een bejaarde buurvrouw in veiligheid, maar niemand is gewond geraakt.

De Mechelse brandweer had het vuur binnen het kwartier onder de controle, maar de benedenverdieping brandde helemaal uit.

Het Afrikaans gezin met twee kinderen wordt opgevangen door het Crisis Interventiecentrum (CIC).

LDN

Foto Leo De Nijn

MEEST RECENT

Vastgoed

Auto's in de kijker

Jobs in de regio