Nathalie Meskens debuteert als presentatrice in ‘Reclame AUB’

Print

Nathalie Meskens debuteert als presentatrice in ‘Reclame AUB’

Nathalie Meskens is van veel markten thuis, maar presenteren was nog een blinde vlek op haar cv. Maar in het nieuwe ‘Reclame AUB’ op VTM toont ze ook daar kaas van gegeten te hebben.

‘Reclame AUB’ is een luchtige spelshow waarin reclame centraal staat. Drie kandidaten krijgen hulp van bekende Vlamingen en aan het einde van de rit wacht een droomreis voor de winnaar.


“Het is hilarisch wat je tegenkomt”, zegt Meskens, “zoals een piepjonge Veerle Dobbelaere die tijdens haar studies aan Herman Teirlinck bijkluste door waspoeder aan te prijzen. Sommige beelden zijn om in je broek te plassen van het lachen.”

Meskens heeft zelf ook een leuke anekdote over een reclame-opdracht. “Ik was ongeveer 21 jaar toen ik op een dag een telefoontje kreeg om een spot te komen inspreken. Aan de andere kant van de lijn spraken ze echter Frans en ik begreep amper om welk product het precies ging. De bewuste dag kreeg ik eindelijk het script onder ogen. Bleek het om een reclame te gaan voor zeep die je daar (wijst naar de schaamstreek, red.) moet gebruiken (lacht). Ik heb het toch gedaan. Als prille twintiger is 300 euro een behoorlijk bedrag.”


Lees het volledige interview met Nathalie Meskens vandaag in uw krant.

'Reclame AUB', vanaf donderdag 28 november om 20.35 uur op VTM .

ToVe, Foto's VTM

MEEST RECENT