Bewoners rustoord klagen over slecht eten en te weinig personeel

Bewoners rustoord klagen over slecht eten en te weinig personeel

Bewoners rustoord klagen over slecht eten en te weinig personeel

Print
Te weinig personeel, te slecht eten en te beperkte bezoekuren, dat zijn de klachten die ze bij de Woonzorglijn het vaakst horen van bewoners van woonzorgcentra of hun familie. Dat blijkt uit het jaarverslag van de Woonzorglijn.

Vorig jaar kreeg de Woonzorglijn 402 klachten binnen. De top 10:
1. Personeelsomkadering (60 klachten)
2. Hulp en bijstand (52 klachten)
3. Rechten en vrijheden (34 klachten)
4. Eten (31 klachten)
5. Medicatie (27 klachten)
6. Dagelijks onderhoud (25 klachten)
7. Omgang personeel (25 klachten)
8. Klachtenbehandeling (24 klachten)
9. Oproepsysteem (21 klachten)
10. Facturatie (20 klachten)

Lees vandaag meer in uw krant.
LC, Archieffoto

.

Nu in het nieuws