'De Slimste Mens ter Wereld' eerste boek van nieuw merk 'Drie'

Print
Productiehuis Woestijnvis viert het tiende seizoen van zijn populaire quiz 'De Slimste Mens ter Wereld' met de uitgave van een boek. Het wordt meteen het eerste boek voor het nieuw boekenmerk 'Drie', zegt Sam De Graeve, eindredacteur van 'De Slimste Mens', maandag.

'Drie' is een boekenmerk van Woestijnvis, Humo, VIER en VIJF in samenwerking met WPG Uitgevers. "Het boek is een amalgaan van wat 'De Slimste Mens' in feite is", zegt Sam De Graeve. "Het bevat de beste quizvragen van de afgelopen jaren. Maar ook columns en de mooiste foto's uit tien seizoenen 'De Slimste Mens'."

Binnen twee weken verschijnt het boek op de markt.

Lees ook: Willy Sommers en Guy Van Sande in 'De Slimste Mens ter Wereld'

Archiefbeeld Photo News

MEEST RECENT