Bewoner bewusteloos na brand in Malle

Zaterdagavond rond 22 uur heeft het gebrand in een appartement in de Blijkerijstraat in Malle. De oorzaak zou liggen bij een vergeten frietketel.

Tom Mas

Toen de brandweer ter plaatse kwam, sloegen de vlammen reeds naar buiten door het keukenraam. De spuitgasten gingen in de dichte rook op zoek naar mogelijke slachtoffers. In de slaapkamer troffen ze de bewusteloze bewoner van de flat aan. Hij is met een rookvergiftiging naar het ziekenhuis gebracht.

Ook de acht omliggende appartementen werden geëvacueerd. De brand zelf was snel bedwongen. Om 23u30 mochten de bewoners weer naar hun flat gaan.

BFM

Meer nieuws uit stad en rand

MEER OVER

Vastgoed

Auto's in de kijker

Jobs in de regio