Telenet-klanten kampen met kapotte modems

Telenet-klanten kampen met kapotte modems

Telenet-klanten kampen met kapotte modems

Print
Telenet krijgt ook op maandag nog vele telefoontjes binnen van klanten die problemen hebben met hun modem. "Het gaat om mensen die iets te vaak hun modem gereset hebben, en daardoor problemen krijgen", zegt Stefan Coenjaerts, woordvoerder van Telenet.

"Laat me vooral duidelijk stellen dat de structurele panne van zondagochtend al sinds zondagmiddag verholpen is. Wat vandaag, maandag, gebeurt, is dat een aantal mensen (en dan spreken we over tientallen klanten, niet over duizenden) ons belt om te melden dat hun modem het niet meer doet.

De verklaring is dat ze gisteren wat te vaak hun modem gereset hebben toen ze met problemen werden geconfronteerd. Daardoor kan zo'n modem het laten afweten. We hebben extra technici in dienst genomen om ter plaatse te gaan bij klanten om de modem te herstellen. Als herstelling niet mogelijk is, dan wordt de modem vervangen

.

We hebben ook extra mensen in het callcenter ingeschakeld om de telefoontjes over problemen met de vastgelopen modems op te vangen."

Bovendien zijn er volgens Coenjaerts ook vele telefoontjes om te vragen wat er nu eigenlijk precies gebeurd is zondagochtend bij die grote panne, waardoor vele klanten zonder internetverbinding kwamen te zitten. En behoorlijk veel telefoontjes om te vragen hoe Telenetklanten zullen gecompenseerd worden (met een gratis film).

"We zijn volop aan het werken aan een communicatieplan om iedereen over de panne van zondag en de compensatieregeling beter in te lichten", zegt Coenjaerts.

Lees ook:
Telenet compenseert megapanne met één gratis film
Helft Telenetklanten getroffen door panne

Belga
Foto PhotoNews

MEEST RECENT