Cartamundi maakt gepersonaliseerde Uno-kaarten

Cartamundi maakt gepersonaliseerde Uno-kaarten

Cartamundi maakt gepersonaliseerde Uno-kaarten

Print
Turnhout - Cartamundi, wereldwijd marktleider in speelkaarten, brengt gepersonaliseerde Uno-kaarten op de Europese markt.
Hiermee betreedt Cartamundi actief de markt van het digitale drukken. Cartamundi, reeds jaren licentiepartner van Mattel, met licenties voor Hotwheels en Barbie, werkt deze keer met hen samen rond het My Uno-kaartspel en dit voor de volledig Europese markt.

Uno is sinds 1992 een product van Mattel en is wereldwijd één van de best verkochte kaartspellen. Het kaartspel bestaat uit 108 kaarten, waarvan 32 actiekaarten waarmee je je tegenstander kan blokkeren. In het My Uno kaartspel, worden alle actiekaarten gepersonaliseerd met eigen afbeeldingen. Via een webshop (www.myunocards.eu) kan de eindconsument zijn eigen foto's inladen en worden deze verwerkt in het Uno spel. Op die manier biedt Cartamundi eenieder de mogelijkheid om zijn eigen gepersonaliseerd Uno kaartspel te bestellen en dit voor de prijs van 16,95 euro per spel.

Met het My Uno(tm) project zet Cartamundi de weg in van gepersonaliseerde kaartspellen. De Turnhoutse firma gelooft dat deze nieuwe markt een mooie aanvulling is op het reeds uitgebreid productgamma.

Toon Verheijen
Meer nieuws uit de Kempen

Vastgoed

Auto's in de kijker

Jobs in de regio