Belgacom reageert op storing in Rechtestraat

Print
Lier - Opticien Tom De Voogt vertelde in de krant van maandag dat hij al sinds dinsdag 21 augustus zonder telefoon, internet en televisie zat. Hij klaagde dat de herstelling door Belgacom uitbleef.
"De regio Antwerpen heeft achterstand in het lichten van kabelstoringen, mede door het grote aantal kabelbeschadigingen waarmee we geconfronteerd worden. Ook in dit geval was een beschadiging door een derde de oorzaak", reageert Belgacom-woordvoerder Jan Margot.

"Het is inderdaad zo dat er bij de heer De Voogt twee technici zijn langs geweest. Dat is een proces dat we in twijfelgevallen toepassen om de klant te helpen: de eerste technicus stelt de storing vast. Als hij vaststelt dat er laswerken nodig zijn, sturen we in afwachting een tweede technicus ter plaatse om na te gaan of de we klant toch geen voorlopige oplossing kunnen bieden."

"In dit geval bleek dat dus niet mogelijk, en de opdracht voor laswerk kon dus maar op donderdag 23 augustus 's avonds worden doorgegeven. Door de grote achterstand inzake laswerken zijn we er niet meer geraakt. Vandaag (maandag, red.) hebben we een lasser ter plaatse gestuurd", aldus Jan Margot.

Chris VAN ROMPAEY

.

Meer nieuws uit regio Mechelen

Vastgoed

Auto's in de kijker

Jobs in de regio