Jongeman overlijdt nadat hij in slaap valt voor frietketel

Print
In Menen is zaterdagmorgen een 22-jarige man op een tragische manier om het leven gekomen. Hij viel in slaap terwijl er nog een frietketel op stond. De moeder van het slachtoffer, die boven lag te slapen, bleef ongedeerd.

De brand met fatale afloop werd gemeld rond 7 uur zaterdagmorgen. Jonathan P. (22) was na een avondje uit thuisgekomen en besloot nog iets klaar te maken om te eten. De jongeman schakelde een frietketel in, maar viel kort nadien in slaap in de zetel.

De oververhitte frietketel veroorzaakte een kleine brand. Verstikkende rook kostte Jonathan P. het leven. Zijn moeder, die op het moment van de brand boven lag te slapen, bleef ongedeerd maar verkeerde wel in shock.

MEEST RECENT