Klanten Mobistar krijgen compensatie voor onderbreking netwerk

Klanten Mobistar krijgen compensatie voor onderbreking netwerk

Klanten Mobistar krijgen compensatie voor onderbreking netwerk

Print
Gsm-operator Mobistar gaat zijn klanten compenseren voor de onderbreking van het netwerk op 4 en 5 mei. Dat meldt het bedrijf donderdag.

Alle particuliere klanten van Mobistar zouden al een sms moeten hebben gekregen met informatie over de compensatie. De professionele klanten krijgen de komende dagen een brief.

Compensatie

De compensatie hangt af van het type verbintenis met Mobistar. Klanten met een gsm-abonnement kunnen kiezen tussen 30 gratis belminuten of honderd gratis sms-berichten, die weliswaar binnen de maand moeten worden gebruikt.

Wie aanspraak wil maken op het aanbod, moet zich voor 28 mei hier registreren.

Op 4 en 5 mei werd het Mobistar-netwerk verschillende keren onderbroken. Dat was het gevolg van een beschadigde glasvezelkabel en een falend backupsysteem.

Beeld: Photonews

.

Nu in het nieuws