Vergeten frietketel legt huis in de as

Vergeten frietketel legt huis in de as

Vergeten frietketel legt huis in de as

Print
Lokeren - Verstrooidheid van een bewoner van een huis aan de Eekstraat in Lokeren zorgde ervoor dat zijn huis in de as werd gelegd.

De man had kennelijk honger en liet alvast vet opwarmen in de frietketel. Daarna begaf hij zich naar een andere kamer. De bewoner vergat het pruttelende kooktoestel en verliet zijn woning. De frietketel vatte vuur en verwoestte heel de woning.

Toen de brandweer arriveerde, sloegen de vlammen al door het dak. Ook aan het aanpalende huis was er heel wat schade.

BeFo

Foto: Geert De Rycke

MEEST RECENT

Vastgoed

Auto's in de kijker

Jobs in de regio