VEELGESTELDE VRAGEN

Heb je vragen over deze actie? Bel 03 303 30 38.

1. De actie
2. Je toestel
3. Je krantenabonnement

1. De actie

Tot wanneer loopt deze actie?
Tot en met 31 december 2017, of zolang de voorraad strekt.

Geldt deze actie ook in het buitenland?
Deze actie geldt alleen bij bezorging van de krant in België.

Wie mag deelnemen aan deze actie?
Enkel nieuwe abonnees. Een 'nieuwe abonnee' betekent een meerderjarige natuurlijke persoon die geen abonnee is van Gazet van Antwerpen. Deze persoon had op het moment van intekening geen digitaal abonnement, winkelabonnement of ontving Gazet van Antwerpen niet op het betreffende adres.

Waarom is er een verschil tussen deze actie met toestel en het domiciliëringstarief van € 26,50 (bij keuze voor COMPLEET) dat op jullie website wordt voorgesteld?
Het gaat hier om een pakket-prijs voor de krant + toestel.

Er ging iets mis tijdens het online bestellen van het abonnement. Wat moet ik doen?
Neem contact op met Gazet van Antwerpen op het telefoonnummer 03/303 30 38.

Kan ik mijn abonnement inschrijven via mijn bedrijf?
Ja, bel hiervoor naar 03/303 30 38. Dit kan niet via de online inschrijfmodule.

Kan ik het (winkel)abonnement later opstarten?
Ja, het abonnement kan tot maximum 3 maanden later worden opgestart.

Ik heb al een (winkel)abonnement op Gazet van Antwerpen. Kan ik meedoen aan de actie?
Indien er reeds een (winkel)abonnement op Gazet van Antwerpen actief is op je adres, kan je geen nieuw (winkel)abonnement bestellen. Abonnees krijgen korting op de toestellen.

Kan ik met dit (winkel)abonnement mijn krant gaan halen bij de dagbladhandel?
Ja dat kan! Inschrijven kan online via www.gva.be/abonnement/actieshop, via een persoonlijk voordeelformulier of telefonisch via 03/303 30 38.

2. Je Toestel

Als ik gebruik maak van deze actie wanneer krijg ik dan mijn toestel?
Uiterlijk 6 weken na ontvangst van je (eerste) betaling, wordt er een leveringsmoment voorgesteld via e-mail. Indien dit tijdstip voor jou niet past, kan je dat telefonisch of online wijzigen.
De levering kan van maandag tot en met zaterdag, tussen 8u-18u.

De afspraak wordt gemaakt met een geschatte tijd van aankomst (in een 2-uurs tijdvak) op de ochtend van levering. Je krijgt een SMS bericht 30/60 minuten voor aankomst koerier en je kunt Real-time track & tracen via Google Earth. Zo kan je zien wanneer de koerier bij jou zal arriveren.
Bij pas gelanceerde toestellen, of indien de leverancier door een andere reden niet tijdig aan de vraag voldoet, kan de levering langer duren en ontvang je daarover een bericht via e-mail. Je hebt 2 jaar garantie op het toestel. Surf naar www.gva.be/abonnement/actieshop voor meer informatie.

Moet ik mijn toestel persoonlijk in ontvangst nemen?
Ja. Werken met een volmacht staan we uitzonderlijk toe (op voorhand aan te vragen).

Welk type toestel ontvang ik als ik gebruik maak van deze actie?
Kijk op www.gva.be/abonnement/actieshop, klik op een van de toestellen voor meer informatie. Voor upgrades: neem meteen contact op met Essec na het plaatsen van je bestelling.

Zit er garantie op mijn toestel?
Ja, je hebt 2 jaar garantie op jouw toestel. Je ontvangt daarover meer informatie bij je toestel.

Mijn toestel werkt niet.
Neem contact op met Essec (contactgegevens staan op het garantiedocument bij het toestel).

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Hiervoor neem je best contact op met onze klantendienst. Bel 03/303 30 38.


3. Je krantenabonnement

Wat voor abonnement krijg ik als ik gebruik maak van deze actie?
Afhankelijk van welke formule je kiest, ontvang je:
  • van maandag t.e.m. zaterdag de papieren en digitale krant (COMPLEET)
  • elke zaterdag de papieren krant + van maandag t.e.m. zaterdag de digitale krant (DIGITAAL+ZATERDAGKRANT)
Kan ik de krant in het buitenland laten leveren?
Je kan de krant alleen in België laten bezorgen.

Er ging iets mis tijdens het online bestellen van het (winkel)abonnement. Wat moet ik doen?
Neem contact op met Gazet van Antwerpen op het telefoonnummer 03/303 30 38.

Kan ik mijn abonnement inschrijven via mijn bedrijf?
Ja, bel hiervoor naar 03/303 30 38. Dit kan niet via de online inschrijfmodule.

Wanneer start mijn (winkel)abonnement?
Je (winkel)abonnement start zo snel mogelijk of op de door jouw gekozen startdatum (maximum 3 maanden in de toekomst).

Kan ik het (winkel)abonnement later opstarten?
Ja, het (winkel)abonnement kan tot maximum 3 maanden later worden opgestart.

Ik heb al een (winkel)abonnement op Gazet van Antwerpen. Kan ik meedoen aan de actie?
Indien er reeds een (winkel)abonnement op Gazet van Antwerpen actief is op je adres, kan je geen nieuw (winkel)abonnement bestellen.

Kan ik met dit (winkel)abonnement mijn krant gaan halen bij de dagbladhandel?
Ja dat kan! Inschrijven kan online, via een persoonlijk voordeelformulier of telefonisch via 03/303 30 38.

Hoeveel betaal ik na een promotie?
Na afloop van het promotie-aanbod, betaal je het reguliere tarief. De reguliere tarieven vind je dagelijks in de colofon van de krant.

Hoe betaal ik voor het (winkel)abonnement?
Je betaalt maandelijks via domiciliëring of je betaalt het volledige bedrag in één keer via online banking of overschrijving.

Hoe werkt het digitaal lezen van de krant?
Meer informatie vind je op www.gva.be/leesdigitaal

Hoe laat ontvang ik mijn krant in de brievenbus?
Elke werkdag voor 7.30 uur en op zaterdag voor 10.00 uur. Zorg er wel voor dat je brievenbus goed bereikbaar is.

Mijn krant wordt niet of te laat bezorgd.
Je kunt dit melden via het e-loket of bel gratis de registratielijn 0800/290.14 op de dag dat je de krant niet ontvangen hebt.

Kan ik mijn (winkel)abonnement op de krant onderbreken?
Je kan je (winkel)abonnement max. 3 maanden onderbreken (over de hele abonnementsperiode). Voor meer info, surf naar www.gva.be/klantendienst.

Kan ik mijn (winkel)abonnement op de krant stopzetten?
Bij voortijdige stopzetting van een abonnement met toestel/fiets is een forfaitaire schadevergoeding verschuldigd.