Hoe kan ik als abonnee gratis digitaal lezen op smartphone, tablet en pc?

Als abonnee van Gazet van Antwerpen kan je gratis de digitale krant lezen. Er is niet alleen de krant zoals je deze kent op papier. Onze digitale krant heeft nog verschillende extra's voor jou in petto. Ontdek hier de voordelen van digitaal lezen. In 2 eenvoudige stappen lees je digitaal.

X
  1. Je leest waar en wanneer je wilt, ook offline
  2. Je krijgt interessante extra's, zoals video's en persfoto's, bij de artikels.
  3. Je kan alle edities, mét bijhorende weekendmagazines en bijlages, van de krant lezen
  4. Je kranten blijven tot 30 dagen in je archief zitten. Geen stapels papier meer!
Stap 1

Registreer

Registreren is maar eenmaal nodig en in een mum van tijd ben je op weg. Met je registratie kan je nadien onmiddellijk de digitale krant downloaden in de app (zie stap 2). Uiteraard blijven we je ook de de papieren krant zoals gewoonlijk bezorgen.

*Tip! Hou je klantnummer bij de hand. Wil je dit graag opzoeken? Klik hier.

Stap 2

Download de app (en de krant)

Om de digitale krant te lezen op je tablet, moet je een app downloaden. Klik hieronder op de link die voor jou van toepassing is. Als je de digitale krant wil lezen op je pc, word je rechtstreeks doorgestuurd naar de webapplicatie. De digitale krant is elke dag beschikbaar vanaf 6u30.


Veelgestelde vragen

Heb ik als abonnee altijd toegang?

Enkel bij een compleet (6-daags) abonnement is de digitale toegang inbegrepen. Met een ander type abonnement, bijvoorbeeld een weekendabonnement, heb je geen digitale toegang. Wens je toch digitaal te lezen? Dan kan je kiezen voor het "Digitaal + Zaterdagkrant" abonnement. Bel onze klantendienst op het nummer 03 303 30 37 om je abonnementsformule aan te passen.

Ik heb een abonnement met digitale toegang en toch lukt het mij niet om in te loggen en digitaal te lezen
  • Ben je je wachtwoord vergeten? Klik hier en kies een ander wachtwoord. Je leest daarna onmiddellijk digitaal.
  • Ben je op zoek naar je klantnummer? Klik hier.
  • Je abonnement is tijdelijk onderbroken omdat je een factuur over het hoofd zag? Contacteer onze klantendienst. Zij helpen je graag verder.

Een andere vraag, of moeilijkheden?

 


03 303 30 37
Ma-vr: 8u-17
Za: 9u-12u