Christine kocht online een jeans, maar was gedegouteerd door wat er in één van de zakken zat

Print
Christine kocht online een jeans, maar was gedegouteerd door wat er in één van de zakken zat

Foto: Twitter Chrstine Evans

Een vrouw die een jeansbroek online bestelde, was stomverbaasd toen bleek dat één van de zakken niet leeg was. Meer nog, ze beweert dat ze er een gedragen string in vond en dat de winkel amper moeite deed om tot een gepaste oplossing te komen.

Christine Evans kocht bij Nordstrom een broek van het merk Not Your Daughters Jeans, maar toen de bestelling thuis geleverd werd, schrok de vrouw uit New York zich een hoedje. In één van de voorzakken trof ze een vuile string aan.

“Na vele jaren van trouw aan jullie bedrijf , was ik ontsteld door het gebrek aan klantvriendelijkheid die ik mocht ervaren toen ik een Not Your Daughters Jeans-broek thuisgeleverd kreeg met daarin een vuile, gedragen string”, aldus Evans dinsdag op Twitter. Bij haar Tweet voegde ze een foto van de broek én de string.

Christine kocht online een jeans, maar was gedegouteerd door wat er in één van de zakken zat
Foto: Twitter Christine Evans

Volgens de vrouw bood de winkel wel een vervangexemplaar aan, maar dat vond Evans niet genoeg. “Ik zou denken dat een bedrijf als dit wel iets meer zou kunnen doen voor een trouwe klant mét klantenkaart. Als verpleegster weet ik dat dit enorme gezondheidsrisico’s met zich meebrengt.”

Nordstrom heeft zich verontschuldigd voor het voorval en is nu op zoek naar de oorsprong van het probleem.