Mode

Calvin Klein pakt ondergoedcampagne helemaal anders aan

Print
Calvin Klein pakt ondergoedcampagne helemaal anders aan

Foto: Calvin Klein

Van Kendall Jenner tot Justin Bieber, de laatste jaren schitterden er heel wat sterren in de ondergoedcampagnes van Calvin Klein. Maar met het aantreden van Raf Simons waait er een andere wind door het label. Zo stelde hij dit keer Solange aan om haar eigen campagne uit te werken en er zelf ook het gezicht van te zijn.

Het gezicht van de nieuwe #MyCalvins-campagne is niemand minder dan Solange, de jongere zus van Beyoncé. Zij is niet alleen de ster van de nieuwe reclame, ze werkte ook achter de schermen alles uit tot in de puntjes en stelde zelf een muzikale cast samen.

Zo koos ze onder meer voor R&B-zangeres Kelela, singer-songwriter Caroline Polachek, Dev Hynes van van indiegroep Blood Orange en muzikant Adam Bainbridge. Zij mochten allemaal voor de lens van Willy Vanderperre gaan staan. De bekende Belgische modefotograaf is al jaren de rechterhand van creatief directeur Raf Simons.

In de foto's dragen de modellen niet enkel het iconische witte ondergoed, ze zijn ook in jeansensembles getooid. Hoewel Calvin Klein daarmee een nieuwe weg inslaat, blijft alles nog steeds te koop wat op de beelden te zien valt. De collectie is verkrijgbaar voor prijzen tussen de 10 en de 150 euro.

 

 

Niet te missen