Dit artikel is exclusief voor jou.

Dit exclusieve artikel lezen? Doe het gratis >

Hoe specialist in crisiscommunicatie reputatie van Bart De Pauw moet redden

Hoe specialist in crisiscommunicatie reputatie van Bart De Pauw moet redden

Foto: BELGA

Van “ik weet niet waarover dit gaat”, tot “ik ben tot inzicht gekomen”. Bart De Pauw heeft een bocht gemaakt. Over zijn communicatie wordt goed nagedacht. Hij belde donderdag het gereputeerde bureau Whyte, gespecialiseerd in crisiscommunicatie. De job: de reputatie van De Pauw redden. “Logisch. De reputatie van een merk is veel geld waard en Bart De Pauw is een sterk merk”, zegt communicatieprof Katia Segers.

Oké, het is geen haarspeldbocht die Bart De Pauw neemt. Het inzicht waartoe hij gekomen is, gaat over het “intimiderende” karakter van zijn “speelse” manier van doen. In de voorwaardelijke wijs. Als iemand ...

Meest gelezen GVA+

Sportartikels voor abonnees