Rookontwikkeling in flat nadat bewoner maaltijd in oven vergeet

Print
Rookontwikkeling in flat nadat bewoner maaltijd in oven vergeet

Foto: BFM

Luchtbal-Rozemaai -

De brandweer zone Antwerpen is zaterdagavond moeten uitrukken naar een appartementsgebouw in de Canadalaan.

Een bewoner was er vergeten dat zijn maaltijd in de oven stond, waarna er rook was ontstaan. De brandweer verluchtte het gebouw en voerde een CO-meting uit. Niemand raakte gewond.

Rookontwikkeling in flat nadat bewoner maaltijd in oven vergeet
Foto: BFM
Rookontwikkeling in flat nadat bewoner maaltijd in oven vergeet
Foto: BFM

Immo in de regio

Auto's in de kijker

Jobs in de regio