Brandje snel gedoofd, bewoonster licht bevangen door de rook

Print
Brandje snel gedoofd, bewoonster licht bevangen door de rook

De brandweer was de toestand snel meester Foto: © Gil Plaquet

Mechelen -

In een woning op de hoek van de Lakenmakersstraat met Weidestraat ontstond donderdagnamiddag een brandje in de keuken. Een dampkap had er vuur gevat.

Wellicht vatte de dampkap vuur door een technisch defect. De brandweer kreeg de situatie snel onder controle en kon overslag naar de rest van de woning vermijden.

De bewoonster raakte wel licht bevangen door de rook en werd preventief naar het ziekenhuis overgebracht voor een medische controle.

De woning werd grondig geventileerd en zou niet onbewoonbaar zijn. Alleen in de keuken is er wat schade.

Immo in de regio

Auto's in de kijker

Jobs in de regio