Mechels bedrijf brengt mojito in blik op de markt

Print
Mechels bedrijf brengt mojito in blik op de markt

Mechels bedrijf brengt mojito in blik op de markt Foto:

Mechelen - De Mechelse cocktailproducentLa Bonita brengt deze maandmojito in blik op de markt.

Het alcoholpercentage ligt fors lager dan in flessen, waardoor jongeren er op feestjes meer van kunnen drinken. "Normaal heeft mojito een alcoholpercentage van 14,9 procent, maar in blik is dat slechts 5,4 procent", zegt zaakvoerder Wim Op de Beeck.

De kleinere hoeveelheid alcohol wordt gecompenseerd door extra vers limoensap, muntsap en spuitwater. Door een vaste samenstelling smaakt mojito in blik altijd hetzelfde. "In cafés is dat niet zo, omdat de ene barman bijvoorbeeld meer limoensap gebruikt dan de andere. Met onze mojito in blik zijn we klaar om nog deze zomer de evenementenmarkt te veroveren", stelt Op de Beeck. Een blikje zal 2,5 euro kosten.

Producent La Bonita is al sinds 2008 actief, en draait een omzet van 4 miljoen euro per jaar.

CWIL

Immo in de regio

Auto's in de kijker

Jobs in de regio